1. Dreptul de retragere din contract/comanda

1.1 Potrivit art. 9 alin. 1 din O.G. nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta in termen de 14 zile de la data la care intrati in posesia fizica a produsului.
1.2 Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
1.3 In cazul in care in termenul de 14 de zile calendaristice de la data denuntarii contractului de catre Cumparator, acesta din urma nu returneaza produsul, denuntarea unilaterala a contractului nu va opera.
1.4 Prezenta clauza opereaza doar in cazul in care repunerea partilor in situatia anterioara este posibila.
1.5 Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract/comanda, utilizand formularul de retur accesand https://www.fivestore.ro/formular-retur-produse sau o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail la adresa [email protected] sau contactandu-ne telefonic la numarul 0728.291.266.

2. Conditii generale de retur:

2.1 Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit.
2.2 Daca produsul este returnat cu valoarea diminuata, ca urmare a utilizarii corespunzatoare (uzura) sau necorespunzatoare, putem solicita plata valorii necesare pentru readucerea produsului in stadiul initial. In acest caz se va procesa cererea de retur cu aplicarea procedurii de diminuare a valorii produsului iar decizia va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.
2.3 Produsele se pot returna doar prin intermediul unui serviciu de curierat rapid la adresa de expeditie inscriptionata pe awb-ul de livrare.
2.4 Ne rezervam dreptul de a nu accepta pentru retur produsele asupra carora s-au efectuat interventii neautorizate sau care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, pete, socuri sau alte semne de uzura.
2.5 Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, de exemplu produse care se livreaza in blistere sigilate, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand.
2.6 In cazul in care produsul returnat a fost achizitionat intr-o perioada promotionala insotit de alt produs cadou, se returneaza si cadoul aferent produsului de baza, care face obiectul returului.
2.7 In cazul in care produsul returnat a fost achizitionat intr-o perioada insotit de cupon valoric cadou, iar valoarea cuponului a fost transformata in discount si consumata la o alta comanda ulterioara, valoarea cuponului consumat se va retine cumparatorului din valoarea produsului returnat.
2.8 Returnarea produselor este o facilitate acordata persoanelor fizice.

3. Rambursarea contractelor prin dreptul de retragere

3.1 Restituirea contravalorii comenzii se va efectua integral, inclusiv costul transportului tur, in cel mult 14 zile calendaristice de la receptionarea si inspectia produsului. Rambursarea se va efectua intr-un cont IBAN al Cumparatorului, informatie furnizata de acesta la solicitarea Vanzatorului.
3.2 In cazul in care returul a fost organizat de Vanzator prin firma de curierat contractata, costului transportului tur va fi retinut Cumparatorului si va fi rambursata doar valoarea aferenta produselor comandate.
3.3 Daca in cadrul procesului de inspectie a produsului returnat se constata o diminuare a valorii produselor aferente contractului in cauza prin manipularea defectuoasa a produselor, alta decat cea necesara pentru determinarea naturii, calitatii si functionarii bunurilor sau alte daune ce vizeaza in fapt diminuarea valorii initiale a produsului si din motive imputabile Cumparatorului, Vanzatorul poate retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii produsului in proportie de 10% – 85% din valoarea initiala a produsului, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata Cumparatorului la receptionarea produselor returnate. 
3.4 Pentru comenzile achitate prin card bancar, restituirea contravalorii produsului este posibila doar in acelasi cont din care s-a efectuat plata.

4. Bunuri pentru care nu se asigura dreptul de retragere din contract/comanda

4.1 Nu sunt acceptate ca retur produsele care au fost personalizate la solicitarea Cumparatorului, prin personalizare intelegand modificari de dimensiuni sau orice alte modificari aduse produselor standard (asa cum sunt prezentate acestea pe site-ul fivestore.ro).
4.2 Produse ce au suferit modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, pete etc..
4.3 Produsele consumabile sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
4.4 Produsele din categoriile, Home textiles, Draperii, Fashion care au fost spalate, purtate/utilizate, deteriorate, rupte/taiate, descusute sau patate sau deteriorate prin nerespectarea instructiunilor de utilizare ale produselor (calcarea materialelor cand acest lucru nu este permis, spalarea la o temperatura mai mare decat cea optima inscrisa pe eticheta, etc.). In cazul seturilor, toate componentele livrate in set trebuie returnate ca returul sa fie acceptat.
4.5 Produsele din categoria Fashion, articolele de incaltaminte care au fost utilizate pe o durata mai mare decat perioada efectiva de proba sau articole care au suferit deteriorari ale materialului prin expunerea la umiditate sau soare cand caracteristicile produsului nu sunt prevazute astfel.
4.6 Produsele din categoria Pet shop, subcategoria Hrana si categoria Vitamine, Suplimente si Remedii care au fost desigilate si/sau partial consumate sau cu ambalaje deteriorate sever, vizand astfel integritatea continutului, si care ulterior nu se mai pot comercializa.
4.7 Produsele din categoria Mobile care au suferit zgarieturi, manipulari incorecte sau socuri electrice;

5. Neconformitati contractuale

5.1 In cazul in care produsul a fost trimis defect, neconform sau a suferit modificari pe transport, Cumparatorul este obligat sa anunte imediat Vanzatorul printr-un e-mail la adresa: [email protected] sau telefonic la 0728.291.266. Orice abatere de acest gen va fi solutionata de catre FIVE STORE in favoarea clientului cu inlocuirea produsului afectat pana la restituirea integrala a contravalorii comenzii contract.
5.2 In cazul in care produsul in cauza nu mai este disponibil pe stoc, iar comanda a fost deja platita, Vanzatorul va anunta Cumparatorul cu privire la acest aspect si ulterior va demara procedura de restituire a contravalorii comenzii in maximum 5 zile lucratoare.
5.3 In cazul unei livrari neconforme, spre exemplu Cumparatorul primeste un alt produs decat cel comandat, acesta va trebui sa anunte Vanzatorul iar acesta va declansa procedura de inlocuire a produsului livrat cu produsul mentionat in comanda fara niciun cost aditional pentru Cumparator. 
5.4 In cazul in care, in speta mentionata la punctul 5.3 Cumparatorul nu mai doreste inlocuirea ci restituirea integrala a contravalorii comenzii contract, costul transportului de retur va fi suportat de catre Cumparator.